Friday, October 22, 2010

training camp 1...

camp training part 1 dah habis.we all balik hari ni. balik tadi terus tidur, ngantok benor, dah bape hari tidur lebih 6 jam. hua3.mule2 aku same dorm ngan budak pz, kak fana n budak skuj. budak pz sume form 2, skuj pulak sume darjah 6. budak pz balik hari selase, sebab dorang ade function, kak fana lak gi exam, so dorm tinggal aku ngan 2 orang budak darjah 6 uh. sebaik la dorang tu bole tahan sporting. training kitorang start pukol 8.30 pg sampai 12 malam, tapi adelah rehat sejap. memang penat gile la. aku bangun pukul 6.30 pg, aku suroh budak2 tu mandi dulu. jahat nye aku membuli budak2. hhahah...food dia takde lah sedap sangat, takdelah tak sedap sangat...tapi masih boleh dimakan la. ade budak digugurkan. sian dorang dah penat praktis sungguh2, pastu kene buang.concert master kitorang dah semestinye azim. dia memang sangat terror.

No comments:

Post a Comment