Tuesday, November 16, 2010

kisah2 sepanjang kem

banyak sungguh kenangan yang manis dan pahit sepanjang kem. tapi, kalau boleh nak je aku sambung kem tu ngan budak-budak rtm yang lain. best tak terhingga. dapat banyak gile kawan dari pelbagai jenis sekolah, ade yang dari stad, saser, tkc, sdar, mantin, seremban 2, lui barat ngan macam2 ar...mase kat d'ark, lagi best sebab satu dorm lebih kurang 24 orang. memang best giler a. aku geng ngan sume budak dorm aku. dorang memang baik. ade satu hari uh, pagi konsert, kitorang ade training, kitorang bantai bangun tidur pukol 10 lebih. pastu sume malas nak turun gi makan. kitorang pon turun gi kedai kat bawah tu beli maggi, terlupe nak cakap, dorm kitorang ny ade kettle, jug, dulang ngan cawan jer. sebaik ade air panas, boleh buat maggi. last2 aku kirim kat kak ika untuk belikan maggi goreng untok aku, saje nak rase. lepas uh aku tengok tak de mangkok ngan pinggan, aku ambek jug plastic tu, aku buat maggi dalam tu. memang tak senonoh an. hhahah...nak buat camne dah tak de pinggan mangkok. padehal malam tu aku baru berpesta makan maggi ngan kak haleeda. cukup2 pasal maggi sume ny. hhahah...aku ngan budak saser, pz n lui barat satu team caklempong. alhamdulillah abang2 saser tak de yang sombong. sume baik je kot. abang2 saser yang ade ialah abang huzaifah, abang syamil ngan abang hanafi. aku suke tengok tengok abang syamil main, comel kot, memang comel care dye main. sebelom aku kenal abang huzaifah, aku penah cakpa dye takde perasan, sebab care dye cakap memang cam takde perasan. lame2 uh, baru aku tau dye ade perasaan. hhahah. dye baik giler ngan aku. sumpah kem ny best giler. hope dapat jumpe dorang mase wedding cikgu fizzy ngan reunion aim. harap2 sangat aku dapat pergi. aminn... MAJULAH MAJU GENG KONSERT JALINAN BUDI 2010!!! love u all so much!!!

No comments:

Post a Comment