Wednesday, February 9, 2011

menyirap~

serious menyirap gilebabeng tadi do. adela satu geng bebudak kelas hujung saje cari pasal ngan kitorang. dan dan mase aku, azie, eqa, aliah n hilmi nak lalu je dorang duduk kat tangge tu saje nak halang kitorang. hilmi pass kotr. eqa nak lalu tapi diorang saje halang kitorang sampai kitorang tak dapat lalu. eqa pijak salah sorang tu punye beg. warne putih lak tu. baik punya eqa. good job babe. hhahah. saja je diorang nak cari pasal ngan budak rk. eh kau tak nak masuk kelas itu masalah korang, tapi bile korang halang halang kitorang nak pergi kelas, itu yang jadi masalah nye. eh aku serious tak paham ngan sikap korang ny. terpakse kitorang pergi lalu tangge lain. thank you so much la weyh. perempuan ok la lagi, laki? lu pikir la sendiri. korang dengki ngan kitorang? benci kitorang? so what? kalau korang teringin nak masuk rk, korang belajar lah then form 4 boleh masuk rk. ni tak. kerje eh nak gaduh, cari pasal, gaduh, cari pasal. hello boys! wake up lah! sampai bile boleh kite nak tutup cite gaduh korang ni? lepas satu, satu. enough la weh. penat doe camni. minggu ni, aku kene bertugas kat kelas korang. pening pale aku tau tak. kang aku tegur, korang menjawab jawab. habis ape aku nak buat? nak bagi nama korang kat cikgu? name tag pon takde. ape aku nak buat lagi? meh sini bagi cadangan kat aku.

p/s: mmm. sory la kalau ade yang terase. aku rase ni jalan terbaik untuk bagitau korang. setiap masalah kan ade jalan penyelesaiaanya, tetapi GADUH bukan lah jalannya.

No comments:

Post a Comment