Friday, May 6, 2011

sorry about it~

ok. tadi aku bace blog kau. aku tau ade satu post tu memang kau cakap pasal aku. firstly, i apologize for all the things i've done to you. tapi mainly subject ialah, tiada alasan aku nak TUTT kau kalau bukan kau yang carik masalah. there's a lot of thing u must know.

firstly, aku dah cakap ngan kau yang kalau kau nak tau secret ialah kau kene siapkan semua homework kau yang bertimbun-timbun tak siap tu kan. so, takkan kau tak faham lagi. kitorang buat camni pon sebab nak kau siapkan semua homework kau, bukan sebab lain pon. dalam kitorang buat syarat camni pon, homework kau pon tetap tak siapkan jugak en. so?

secondly, kau suke menjawab-jawab bile aku n si dia nasihat kau jangan bawak segala barangan larangan sekolah. asalkan kitorang bukak mulut cakap pasal tu je, kau sendiri yang menjawab kate, 'orang lain bawak boleh je, takde pon kene rampas.' tak pon kau cakap, 'pengawas sendiri bawak ok je.' so, si dia pon dah sound kau kan. tapi kau buat derk je. kau still bawak. so, kau nak suruh kitorang buat ape lagi.

third, kalau kau perasan lah. aku selalu tarik si tembam duduk sebelah aku or depan aku kalau ade orang yang tak datang. sedangkan kau duduk sorang sorang. betul tak? memang lah betul. aku n si dia buat camtu supaye bile kau duduk sorang sorang, kau boleh concentrate sikit bile cikgu mengajar. aku n si dia perasan bile kau duduk sorang sorang, kau lebih concentrate.

p/s: everything yang kami buat semuanye adalah supaye kau lebih ok dari dulu. tiada niat nak bagi kau terase yang kau tidak dilayani dengan baik. kalau kau tak faham pasal pelajaran, kau boleh je tanye kitorang mane yang kitorang tau lah. lastly, kitorang really really mintak maaf sebab kitorang tak cakap lebih awal lagi. tapi, trust us, we love you.

1 comment:

  1. comel blog akak..saye gile attractive dgn blog akak.klu akak nk follow blog sye boleh.xxrandomawesomexx.blogspot

    ReplyDelete