Friday, November 4, 2011

trip gila-gila

2 hari 1 malam. yeah. i love it. i enjoy it so much. i mean, we all enjoy it very very the much. we all reach kl tengahari. oh before tu, we all pergi kilang yakult! yakult! and dapat free 2 botol yakult. sedap2. haha. ada orang tu cakap kakak dia kata beracun lah bagai, then dia minum jugak. haha. sampai sahaja kl, kami ke muzium telekom. kami mengambil banyak gambar. haha. macam biasa lah kan. then, pergi times square untuk makan dan solat. we all makan kfc. aku makan set E. nama i kan start dari E. haha. burger. huh. i like it. then pergi solat ngan syafiqag athirah ngan azie. tapi azie tak solat. we all memang huru-hara sikit. nop. banyak. kami berlari-lari macam orang tak cukup akal sebab masa tinggal 5 minit lagi untuk naik bas. n that time kami stengah mencari surau,. tingkat 7 weh. memang lah lembap. tambah pula ada manusia lain dalam lift tu. aku memang suka lah lambat lambat ni en. (perli ok). haha. then, pergi dewan bahasa dan pustaka. boring! haha. lepas tu cari HOTEL kami. actually, bukan hotel uitm tau tapi hostel uitm. woe. aku memang terkejut. aku pandang balqis. balqis pandang aku. haha. terkejut gila kot ngoman hostel tu. alhamdulillah tu tempat tinggal budak lelaki. fiuh. lega sikit.


bas tu en memang macam pemandu dia yang kap lam ya nga, bape juta kali pusing tempat yang sama. we all semua dah fed up gila la. penat tau. finally sampai hostel kitorang. aku, azie ngan adik aku satu bilik. lepas mandi ngan solat maghrib, we all cepat2 siap. sebab i realize i ni bersiap lama en. so, aku dah pakai baju comel aku yang berlengan gelembung besar tu with red colour shawl. pastu pergi tempat tunggu bas. hujan...so, balik bilik suraya semua. ada yang betulkan shawl nye, tukar bajulah dan aku! aha. macam biasa ambik gambar. haha. tengoklah gambar ganbar di bawah ini semua.

ILOVEYOUALLSOMUCHDEARGENGTRIPGILAGILA! <3

 kilang yakult :)

 in the bus :)

 muzium telekom with liyana :)

 with balqis lyana yang comel at the same place as in the picture above :)

 with aida natasya di temapat tunggu bas :)

 jom bergambar ramai2 ! 

 oh ini adalah diva tau! haha. kan sue?

 ini adalah hasanie yang kacak. baru kau nak perasan kan? haha.

 bersama dengan si gadis yang jelita dan ayu termasuk aku. haha.
 specky kedai di sunway pyramid. not mine :) curi kejap je.

 i love this. i mean that thing. haha. credit to miss era.

ini pula adalah sewaktu semua budak pergi solat ketika otw to tempat kelip-kelip tu.

No comments:

Post a Comment