Saturday, December 10, 2011

shopping ! yeah !

we went for shopping today. i love it. nenek kejut saya bangun pagi, bukan kejut untuk pergi ke sekolah. hehe. they plan nak pergi rumah cik jah di Damansara, so aku pun bangun and macam biasa tolak tolak baby suruh mandi dulu. dia kan baik hati sikit. siap-siap, naik lah kereta untuk menuju ke destinasi. ayat macam budak sekolah rendah buat karangan. haha.

mula-mula, mestilah breakfast la dulu kat bangsar village dan kami bersarapan di Ben's. wohoo. aku makan salami pizza. memang sedap gila nak mati. haha. ayat macam pelik je en makan pizza pagi-pagi. dah tu je menu yang membuat nafsu makan saya tergugat. hehe. cik rush call cik yed suruh cik yed join bekpes same same. rhen, dia datang lah. so, habis makan, pergi naik escalator pergi second floor. ingat nak beli something untuk si kecik Imran. so cik rush bought about more than 5 baju untuk imran. 2 skeleton pyjamas untuk Amir. dia memang suka skeleton2 ni. sampai school bag dia pun skeleton. haha. aku adalah berkenan ngan satu baju ni, quite interesting rupa bentuk eh, tapi tak de size, yelah, kedai tu adalah Peacock Kids, nama pun kids en, aku ni kalau kira kids memang COMEL lah en. haha.

so, ingat lepas beli baju imran tu semua, boleh terus gerak pergi rumah cik jah en. tetibe, cik rush cakap, "ni tempat budak-budak, kita pergilah boutique Armani. aku dah happy ni. haha. tapi kene lah cover sikit. so, kita pun pergilah situ. diabukan dalam mall tu, dia kat luar, dekat je. masa tu lak cuaca agak panas, tapi redah jela. sampai sampai, masing-masing dah, fiuh sampai pun akhirnya. haha. so, we all diberi freedom untuk memilih baju sendiri. aku dapat 2 baju, baby pun sama. tapi baju lagi cantik. hehe. taknak mengalah jugak. nak tengok tak baju saya yang 'cantik' tu? haha.


2 baju di bahagian kanan itu adalah baju saya. cantik kan? of course lah! haha.

No comments:

Post a Comment