Thursday, February 16, 2012

bahas!

Oh My...aku kena berbahas selasa nanti. cikgu yang pilih. so, sampai je rumah aku pun youtube lah benda yang berkenaan dengan bahas. adoi. cuak gila aku. dahla next week exam. baru perasan dah lama aku tak update blog ny. hehe. takda masa lah. lagipun sekarang aku online selalunya guna phone je. chatting semua pakai phone je. sebelum chemistry tadi, cikgu Mahadi tetiba masuk kelas 4 Muhriz dan tanya siapa yang berminat untuk masuk perbahasan. aku diam jela. yang lain pun sama. diam je en. mula-mula, Firdaus Shah dipilih. pastu baru aku. haha. aku pun terpaksalah masuk. teks bahas tu cari sendiri, tajuk cikgu dah bagi. tapi, cikgu benarkan kita tukar tajuk. so, aku maybe ambik tajuk 'pemantauan pihak berkuasa dapat mencegah masalah keracunan makan dalam kalangan murid sekolah.' senang sikit tajuk ni. bantai jela en. haha.

No comments:

Post a Comment