Saturday, December 18, 2010

camping :)

mmm...aku join auntie ngan kawan lab dia pergi camping.. tapi rugi giler takde camera. sedih. so, kitorang pergi semalam balik hari ni. sekarang badan aku especially kaki aku memang sakit giler, sampaikan nak gerak pon susah. terpakse tahan sakit. so, aku ikot camping tu pon sebab nak tunjukkan diri aku adventurous. hhahah. bajet jer. sebab aku ny kan agak lembik. so, our journey start around 4.30 pm yesterday, perjalanan nye dalam 1 jam lebih la dari upm. so, kitorang gerak ramai ramai. dalam satu group ny, aku n adik aku je masih bersekolah. hhuhuh. sampai sampai je kitorang pasang tent dulu. tetibe hujan pulak. huh...nak buat camne lagi. so, kitorang gi bbq kat tempat yang beratap lah, mule mule planning nak buat campfire bagai bagai, dah hujan, kayu pon sume confirm dah basah. mmm. so, dorang gi lah panggang ayam n sosej. aku ngan adik aku termenung je, sebab yang lain sume kitorang tak kenal pon kan. takkan tetibe nak join orang besar cite pasal sekolah menengah pulak. tak logik la. lepas 2 jam tunggu dorang panggan ayam, akhirnye tibelah masenye untuk kitorang makan. memang kenyang giler la. last last kitorang tak jadi tidur kat dalam khemah sebab basah sebab hujan, kitorang pon tidur lah dalam chalet. pergh......ramai giler kot. agak sempit la. dahla katil takde. aku n adik aku tidur dalam sleeping beg. yang lain tidur atas tilam. cube bayangkan satu bilik tu, 11 orang. memang haih...nak buat camne lagi. hanye 2 pilihan je, antare nak tidur dalam keadaan basah atau sempit.

p/s: kenelah berwaspade dengan pilihan. walaupun tidak disukai. hhahah. :))

No comments:

Post a Comment