Saturday, December 25, 2010

my bro pmr result :)

so, pada 23rd of december, pmr result keluar. abang aku candidates for this year. malam sebelum result keluar tu abang aku tak tidur malam. tak dapat tidur tu dia nye pasal la kan, tapi dia mengacau, memekak. memang aku tak tahan betul. morning tu, dia cakap dia tak dapat tidur, nervous nye pasal lah, dia main guitar lah, dia bace yaasin lah, rajin betul lah. of course lah kan, once  in a lifetime right. so, mase dah sampai sekolah, memang gelabah habis lah dia. so, for pmr dia memang nak sangat dapat straight A, sebab dia dah mohon saser n mrsm taiping. mama yang suggest dia mohon mrsm taiping tu sebab tempat dia cantik. last last dapat tau mrsm taiping tu is the best in malaysia, hhahah. habislah dia. hhahah. alhamdulillah. harapan dia menjadi kenyataan, dia memang dapat straight A dalam pmr dia. aku tumpang gembira lah. just hope next year aku dapat straight A jugak. insyallah. abah tak ade mase tu, biaselah kerje. so, mase balik dari sekolah, kitorang terus pergi tempat kerje abah, abah memang sangat sangat happy lah. sampai terus ambik off petang tu. along pon happy giler la. ape tak nye, boleh masok his dream school.





No comments:

Post a Comment