Sunday, January 2, 2011

1st day of school! yeah!

yeah! best jugak la hari ni. so, kitorang dah start belajar agame n math. sangat tak boleh terime hakikat bahawe aku dah form 3. macam cepat sangat je kan setahun tu. adik aku form 1 tahun ni masok stad jugak. huh. pagi pagi sebelum nak pergi sekolah tu punyelah penat aku nak ajar dia pakai tudung. biaselah 1st time. sekolah rendah tak penah pakai. aku pon. hhahahah. banyak giler topic topic yang aku nak citekan kat kawan kawan aku. berbuih buih mulut aku nak bercerita. hhahah. bile cikgu ingatkan pasal pmr, aku start nervous. hahah. aku dah takleh la macam dulu, relek relek je. kene banyak study.

No comments:

Post a Comment