Monday, January 10, 2011

homework, homework n more homework to do :(

start je sekolah, aku dah tak de mase nak online n relax. huh. 1st day of school pon dah start ade homework. so, today, monday, 2nd weeks of school, n also the same, more homework n homework to do. especially math, cikgu tu sehari tak bagi homework memang tak sah, mesti ade punye. alhamdulillah math, kalau sejarah? huahua. :D ok lah topic topic form 3. much better than form 2. form 2 lagi susah kot sejarah eh. so, tadi, baru je aku try gi search website yang ade kat buku teks sejarah form 3 page 10, click here for more information.then, baru tau betape takde bende yang penting pon. huh. menyesal sungguh. aku pikir adelah maklumat yang bergune sikit, tengok tengok, cite pasal tankette, sengal gile.

so, back to the topic. homework. let's see. math ranking paling banyak. tapi yang pelik nye aku happy buat math. actually, bukan lah happy, tapi banding dengan subject. i think math is much much better. daripade buat nota KH o karangan. lagi lah terase tangan ni nak tercabut je. dahla kaki aku nak tercabut (kelas tingkat 4, penat nak mampuih), takkan tangan nak tercabut jugak. kalau tangan n kaki dah tercabut, ape yang tinggal? huh. tak pasal pasal jadi OKU pulak. haha. camne pon demi PMR (bajet je), aku sanggup korbankan mase online aku, mae tengok tv aku, mase mandi aku, mase ape lagi ek. mase pape jelah. asalkan mase. ayat skema je sekarang. hhahah.

No comments:

Post a Comment