Wednesday, January 19, 2011

koko :)

mmm. pukol 11 pagi tadi kene masok dewan besar. 3 rk 1, 3 rk 2, 3 durah n melewar sahaje yang terlibat. aku dudok ngan balqis ngan liyana.act, aku tak dengar pon ape yang cikgu bebel2 tu sume. sikit sikit je aku dengar. hhahah. buang mase je kott. aku ngan balqis sembang sembang jela. aku kan dari form 1 lagi admire drawing balqis. dye lukis cantik. so, tadi dia tulis name 8 orang kat colour paper. name Emira, azie, mira, eqa, balqis, farra, qamarina ngan farin. cukup 8 tak. cukop2. :) dia pakai paint pen. first time aku nampak paint pen tu. hhahah. then, we all pegi kelab ngan badan beruniform as usual. friday ny aku ngan mira kene bawak tin yang dah potong bentuk bulat. tah pape kan. hhahah. farra kene bawak pasir, 1kg lak tu. gile banyak. azie ngan balqis kene bawak batu sungai yang kecik kecik pe bende tah. haiyaa. aku tak start potong tin tu lagi. huh. malas siot. ngilu woo. mase krs lak, kene nyanyi lagu krs tu. tak best kott. hhahah.

No comments:

Post a Comment