Friday, January 21, 2011

sweaty :(

no smiley for this post. why? because aku kene dende ngan cikgu amrizah. kene push up bai because tak bawak baju sukan. 5 kali je. tapi tu pun aku dah penat gile n malu gile. abang abang form 5 termasuk SHELL pon pandang kitorang. yang kene dende ramai, more than 15 jugak termasuk aku, aazie, balqis, qamarina, farin, thaherah n the others. pastu dahla pakai baju kurung, kene pulak lari lari, selekeh gile aku mase tu. then of coyrse lah berpeluh peluh kan. paneh ooo. we all kene lari 2 by 2, aku ngan azie la. dah habis pjk tu, cikgu suruh beratur 2 line, rk 1 ngan rk 2. kenelah salam kan. the azie cakap, 'mira, kau tak payah lah pindah next year.' aku pun cakap la, 'nevermind, kite kan boleh pindah sekolah yang same.' dia taknak keluar dari stad. hak dia lah kan.

No comments:

Post a Comment