Friday, January 28, 2011

majlis persaraan pengetua :((





sedih kot hari ni. puan junaidah dah bersara.tapi still boleh posing bagai bagai. hhahah. aku actually kene main 3 songs, last last 1 song je yang aku main. cikgu tetibe dah cancel, kalau ye pon just bagitau awal awal lah kan. menyusahkan aku je nak tunggu. mule mule, aku patut main 2 lagu which the songs is going to sing by puan jun's  husband. husband dia tak bape sihat act. suddenly, tadi dia nak nyanyi pulak, so terpakse lah aku main. sebelum nak tunggu persembahan aku tu, aku ngan eqa lepak lepak ar belakang dewan, ambik gambar sume. bosan giler kott. last last we all duduk kat luar je, belakang dewan tu quite stuffy. eqa je yang teman aku, yang lain sume dalam dewan. aku yang suruh dia teman aku, bile orang tanye 'asal tak masuk dewan?', aku yang jawabkan untuk dia 'dia teman saye'. cool kan. asalkan tak tipu. hhahah. we all rehat terlebih awal, pukol 8.00 pagi, 1st time dapat rehat awal. mase rehat tu, aku ngan eqa makan oat krunch je. *tiap tiap hari aku makan oat krunch tu. aliah pulak tak makan. on the way nak pegi bus stop (makan kat situ, bukan nak ponteng because kantin penuh), terserempak pulak ngan hanif skemaz. hhahah. dia cakap apetah kat aliah, pastu we all pergilah bus stop tu. lepak punye lepak, we all pon ambik gambar. *kenangan lah konon. pastu mase balik, cikgu cikgu hantar puan jun ke rumah dia naik bas sekolah baru tu, baby ngan along naik ikot mama, aku tertinggal pulak kat sekolah. punye lah lame nak tunggu mereka balik. bile nampak bas dah nak sampai sekolah, aku lega lah kan konon nak balik la ny. suddenly, bas terlanggar divider, mak ai. calar doe bas tu. bukan sikit banyak gile kot. baru 1st time pakai je dah rosak. sian bas tu.

No comments:

Post a Comment