Monday, January 24, 2011

samudera 2010~

hari ni we all, warge stad dapat buku samudera 2010. mmm. kelakar o gambar aku. tergelak aku tengok. pastu aku n azie belek belek buku tu sampai mase math, siyesly aku tak dengar ape cikgu cakap. ngaku jela mira oi. but thank god aku dapat buat soalan tu, tidak mampuih aku nak kene kejar ape yang cikgu ajar. mmm...tomorrow ade latihan rumah sukan, of course aku stay back, tapi tak of course aku pergi lari. hhahah. tapi, balqis kate tadi dia nak masuk pertandingtan lari 100 meter. aku pun rase nak masuk 100 meter. baru cool sikit daripada 400 meter. memang pancit betul la aku mase tu, dahla pancit, kalau dapat masokkan angin balik takpe lah kan.

aku tak tau lah sekarang aku gile gile tak concentrate mase belajar tak macam awal tahun aritu. tak tau la ape yang mengganggu fikiran. o yeah, tadi aku bersekutu ngan baby untuk kene kan kawan dia. hhahah. kawan dia gile gile caye kott, except adik liyana, suhaida, gile ah dia dapat teka ngan tepat sekali. untungla~.

next 2 week lagi, along akan berpindah ke sekolah yang baru. cool sikit. takde orang kacau aku. haa. ade one more thing terlupe nak cite, tadi we all ambik gambar kelas. gambar tu gambar gile gile je kot. tak formal langsung. we all ambik gambar dengan puan junaidah iaitu pengetua kitorang yang akan bersare jumaat ny. aku ngan acap duduk kat bawah n depan puan jun tu. dahla tudung aku senget mase tu, atoiyai. malu aku nanti. hope hope nanti gambar aku ok. aminnn...

No comments:

Post a Comment