Monday, February 14, 2011

grammy :)

mmm. sebelum tengok grammy awards, we all dinner la. mama masak bubur berlauk, sedap gilebabeng. ade kangkung asam pedas, pelik tapi benar. sedap gile woe, ade daging masak kicap, kentng masak apetah, telur asin ngan ikan bilis goreng. tapi aku takde lah makan ikan bilis tu, aku hate hate gile ikan bilis. then, aku terdengar lah tv ny jerit jerit, tengok tengok grammy awards. wow? boleh aku terlupe. haiyo. mase tu dah pukol 8.55 dah, mende alah tu start pukol 8.00. rugi rugi. btw, esok cuiti sempena maulidur rasul. ok emira, you're out of the topic. ok ok, grammy. smart gilebabeng usher n bruno mars. memang aku suke diorang pun. hhahah. no one jelous? haha. gile suke usher menari, especially part kaki dia. gile lah. bruno mars pulak, aku suke lagu dia sangat sangat. cool je lagu dia, tak banyak jerit macam orang lain, pekak telinge aku dibuatnye. eminem menang,  lady antebellum menang. but the most pelik, JUSTIN BIEBER kalah. boo~ hhhah. kalah ngan orang yang tak popular lak tu. huh. i'm wondering mane taylor swift? singapore? but hilmi kate dia dah mati accident. acctually, mne dia doe? adik aku ny lah dah macam orang gile carik kat internet betol ke taylor swift dah mati. wohoo? is she dead?

No comments:

Post a Comment