Wednesday, February 2, 2011

new running shoes! :)

happy gile kot hari ni dapat running shoes baru. haih. susah gile nak cari size. kaki aku kan paham paham jela. kasut yang aku nak semue takde size. last last dapat kasut ny, ok lah. walaupun aku tak suke colour dai, at lease ade kasut nak lari nanti. so, sekarang aku still at terengganu. today, we all pergi shopping shopping, pergi beach, makan makan of course (our priority) n much more. paling aku benci eh tudung aku buat hal. adoiyai. berpuluh kali aku betulkan. haiyo. ahaks, not forget we all pergi masjid crystal. lawa gilebabeng. dalam pon lawa jugak. today we all dapat makan a very delicious keropok lekor. n we all also pergi muzium negeri. ala yang cerite ulek mayang shooting tu. besar wo. so we all tak jadi nak masuk, lagipun hujan.

baby berangan...:)


ni lah keropok lekor yang paling sedap tu. name kedai eh seri tanjung.
huh. delicious.
masjid crystal. cool. cantik gile.

muzium negeri. besar gile.


No comments:

Post a Comment