Tuesday, February 1, 2011

vacation :)

alhamdulillah aku selamat sampai Terengganu. sekarang aku kat hotel. rest dulu jap. so, pagi tadi mama kejut pukul 5.30 am. seriously macam nak pergi sekolah je. actually if we all tak singgah mane mane, around pukul 1 dah sampai sini. tapi, we all jenis yang suke berhenti, makan lah, ambik gambar lah, nak pergi toilet lah, tah cam cam lagi lah. nampak kedai yang ramai orang je, mesti nak pergi try macam tadi. dekat sini kan popular makanan yang berasaskan ikan. so, banyak gile kedai yang jual satar, otak otak, keropok lekor and others. tadi, mase nak lunch, we all lalu lah satu gerai ny, ramai lah jugak orang eh, so, ape lagi, mesti gi try try kot sedap ke kan. mule mule satar, abah kate cam tak masaklah bla bla bla, tapi mama kate ok je. last last aku try la, euw...that is the worst satar ever. warne dia pon pucat semacam. quite hanyir. memang aku tak dapat makan. tapi still tak faham, asal gerai tu ramai orang sangat. pelaris la kot. hhahah. mane la tau kan. zaman sekarang. later aku upload gambar. camera kat abah la. usb we all bawak. bilik abah n mama kat mane tah.

No comments:

Post a Comment