Tuesday, March 8, 2011

the result~

exam's result. quite frustated. i target more A's than B. but now, i think i get more B than A. haiyo. need to study more n more n more n more to reach my target - 8A. ok?! n i think lah, my friends sume getting better than last year taw. ramai lah dah yang berubah. alhamdulillah. hope aku tergolong dalam tu la kan. amin.

second, next week kan aku pergi bengkel kaedah mokhdar. for more information, click here. yang best nye, aku pergi bengkel ni bukan sorang tapi ade kawan. alhamdulillah. dia bukanla classmate aku, tapi kitorang rapat la jugak. name dia nurfarra dhalia. mule mule aku ajak balqis lyana, then dia tak dapat pergi because kaki dia tercabut, eh takla, kaki dia sakit. ok lah kan? bukanla ape, kalau kat sane nanti dia tetibe sakit ke, lagi lah susah kan. mostly orang yang pergi bengkel ny mesti dapat straight A. tu yang aku ngan farra nak sangat pergi tu, nak jadi top student lah kan. insyaAllah.

No comments:

Post a Comment