Friday, March 4, 2011

exam? dah past tense. wohoo~

yeah! yahoo! hurray! finallly, habis pon exam. tapi serious exam kali ny syok gile. bukan sebab test tu, tapi sebab suasane. macam tak exam kot. tergelak-gelak. dengan si haziqh penan tu, dengan si mamat oren tu. hhahah. kelas 3 rk 2 is the best. ade pulak haziqh semalam mase paper kh, gi tanye cikgu soalan merepek-repek. 'cikgu, saye nak kertas ny sekarang boleh tak?' cikgu shikin cakap, 'boleh, tapi saye koyakkan.' then, cikgu shikin tambah lagi, 'kalau kau tak dapat A kh siap kau!', haziqh jawab ape tau, 'kene jadi menantu dia.' hhahah. haziqh haziqh. banyak betul idea kau kan. pastu si mamat oren ny, ade ke patot dia gi tanye cikgu camni, 'cikgu, soalan 37 jawapan dia ape?', cikgu shikin buat dek je. hhahah. tak kene layan. pastu tadi mase paper last, bm lah kan. ustazah badriyah masok. ok. ustazah bad ny memang suke buat lawak. dia salu kacau mamat. hhahah.

next, talk about me. ok, exam kali ni aku memang study begitu serious. hope sangat aku dapat straight A. it is my   dream. n masok SSP. bapak best. tu yang cara aku study dah tak cam dulu. dulu, study sejap sejap pastu buat mende lain. bile mama tanye tengah buat ape tu, aku konfem jawab, study la ma, ape lagi. tapi sebenarnye aku tak belajar pon, aku tengah text kawan kawan aku. ok ok back to the topic, sekarang kan aku duduk ngan aliah, aku rase better sikit lah sebab tak duduk belakang lagi. sekarang aku duduk baris 3 dari depan. ok lah tu kan. tapi yang aku sukenye, bile duduk ngan aliah ny, aku dapat belajar la. bile sebelum exam je, kitorang mesti buat revision same same.

recess, ok sekarang sume perasan. everytime bile recess je aku mesti tak makan, tak pun makan biskut je. n diorang ingat sebab aku nak jage badan so aku tak makan. nonsense. i will not doing such a stupid thing, lagipun nanti aku jugak yang sakit kan. so, the real tujuan is aku tak nak makan banyak sangat, nanti kalau aku kenyang sangat, otak aku jam. nanti exam aku nak jawab ape. ok lah setakat ny, paper sume ok la jugak except math paper 2 n geografi. geografi memang aku tak bace pon sebab mase tu aku gile gile study sejarah. dahlah banyak mende nak bace n hafal. ok, ,math paper 2, bab loci memang aku fail. aku memang tak target soalan tu keluar, tetibe paling banyak markah kat soalan loci. oh shit, aku tak dapat jawab. n aku harap harap harap sangat math aku still dapat A.

No comments:

Post a Comment