Tuesday, September 6, 2011

We have a new name.! :)

me have a new name. MIROE FERENNIZ. piah or nur shafiqah : Nero Shefoqee. yaz or Nurul Azirah : Nurel Ayzrelf. something like that lah. aha. ok tak? ehehe. ade tak macam slang orang france ke. haha. perasan. name2 tersebut dicipta ole kami bertiga waktu cikgu tak masuk kelas. sepatutnya study or revision kan, ni tak, membuang mase je buat benda yang tah pape. susah la actually nak study in class especially bile takde cikgu, ingat boleh study ke hah? boleh? boleh ke tidak? aha. the answer is a big 'NO! NO!' for us lah, orang lain mestilah boleh kan. tu yang exam straight A kan. haha.

talking about my trial's result, oh a little bit ashamed, but alang dah cakap, bagitau jelah. ehee. aku dapat 4A je. memalukan kan. aha. aku dapat A subject english, math, geografi and pendidikan islam. aku mule2 memang cuak subject pendidikan islam, because memang tak belajar langsung. tapi alhamdulillah. masih dapat score.

next, about my raya. raya tahun ny agak tak best. sebab everybody seems like takde mood nak raye termasuk i. haha. pmr lah konon. padahal tak study pun. buat homework pun last minute je. haha. tapi duit raya. aha ahak! terbanyak lah kan ! nak tau berapa ke, ala, takpe2 aku bagitau ny, RM660. gempak tak? tak pun. ade orang lagi banyak daripada aku. haha. poyo je aku ny. haha.

tadi aku buat permohonan sekolah berasrama penuh. aku mohon tkc. memang dari dulu lagi aku teringin nak masuk situ. tapi mama tak bagi, mama cakap kecik lagi lah. alasan je tu. hhaha.

No comments:

Post a Comment