Sunday, October 9, 2011

yahoo hoo hoo!

ONE MORE DAY lagi beb and PMR is OVER! feeling so good now. haha. u have no idea how i feel right now. i am totally happy! cool right? Monday, math and kh! huahua. then, aha, that's it, goodbye PMR. Really hoping to get 8As in it. My dream doe. haha. after it, aha, of course, new school is waiting for me. amin. cool lah right?

right after pmr is over, Liyana, Era, Suraya ajak pergi release tension dekat A&W depan Seremban Parade. Mama seems to give green light to me. first time doe first time! faham tidak? haha. tak pernah in my whole life time my parents bagi keluar dengan kawan. ala, setakat A&W je kot. haha. bukan jusco. mmm, yang tu confirm lah tidak punya.

Talking about my PMR, whoooo...quite ok lah. haha. cume takot my science paper 2. after recheck ngan kawan kawan dan cikgu azizah, ada banyak juga kesalahan yang dilakukan. adoiyai. nak buat macam mane, nasi sudah jadi bubur McD. sedap pulak :P Praying for the best to get 8A.

Antara conversation dengan kawan yang masih ingat,

Saya: Paper tadi ok?
Kawan: ok. senang juga lah.
Dalam hati (cakap macam bagus je dia ny, trial dulu pun cakap senang, tapi takde pun dapat straight A. sebaliknya kawan saya yang cakap trial haritu susah pula yang dapat straight A) haha. mengutuks...tak baik.

Next, Thursday, i dapat tau yang kawan i terpaksa buat exam kat hospital. Dia kene admitted kat hospital. Dia sakit perut n muntah muntah tahap gaban. kesian dia kan. then, i text dia.

Saya: kau dah ok sekarang?
Dia: ok. baru keluar hospital.
Saya: ape punca jadi camtu?
Dia: aku termakan laksa basi.
Dalam hati (hahaha. ape lah kau ny)
Saya: best tak ambik exam kat hospital?
Dia: best. cume tak fokus. asyik nak muntah je.

bole lak dia kate best. memang lah best kan. boleh baring sambil jawab. haha. siot.

No comments:

Post a Comment