Thursday, October 20, 2011

bini-biniku gangster vs nyanyian rakyat :))

hari ni we all buat show. *ayat bajet gempak je. haha. seperti yang telah dikatakan dalam post yang lepas, nyanyian rakyat yang dikatakan hanya dari kumpulan kami. ok. the pakaian is so memalukan, tudung hitam, baju putih adn kain batik. hehe. kain aku paling senag pakai. takpayah nak pin-pin bagai sume. aku just zip only. hehe. princess mestilah. and aku ni macam biasalah, pemalu orang nya. *bwekkks. tergelak-gelak masa nyanyi tu. tapi cover sikit lah. then, lepas balqis and mira nyanyi diorang punya lagu, back to december tu, cikgu kata terbuka kepada sesiapa yang ingin menyertai nya. ok good. and diorang dah pandang aku, dalam kelas kan aku memang suka melalak-lalak kan, so, aku pun pergilah nyanyi kat depan tu ngan the one and only guitarist-amirah aqilah. lagu jar of hearts and grenade. ok. best.

after that, we all berpindah pula ke makmal bahasa. tengok movie. yeah. cerita bini-biniku gangster. kumpulan terbahagi kepada 2. one is at infront while the other group is at the back. yeah. and me is at the back. yang kat depan pakai desktop while kat belakang pakai lappy kepunyaan syafiqah athirah. thank you sya for pinjaming your lappy. kat group belakang ada aku, suraya, dhal, syafiq n syazwan. sambil makan makan. hehe. padahal mana boleh makan kat dalam tu. hehe.

bila cerita tu dah the end, we all move on ke movie yang baru, karipap-karipap cinta. kelakar whoo. ayat ayat dia dalam cerita tu sangat tidak boleh bla. double meaning ey. aku ngan era dah gelak gila-gila dah. tambah lagi actor tu punya riak wajah pun melambangkan double meaning. so, kita yang tengok appetah lagi la en. tergelak-gelak jela.

No comments:

Post a Comment