Tuesday, October 18, 2011

lagu rakyat whoho :)

Kami disuruh masuk pertandingan lagu rakyat oleh cikgu syikin. and we having our practise at the makmal bahasa yang terletak di puncak bangunan makmal sains. cewah. puncak gitu. before berpindah ke makmal bahasa, we all kumpul maklumat and songs n lyrics kat makmal ict. tidak lama kemudian, cikgu cikgu semua dah keluar. seriously, hati berbunga-bunga. semua dah gila-gila shout "nak tengok gambar E*** S***!" and aku belum sempat sign in lagi, dah tergelak-gelak dah. and right after account dah dapat sign in, and after search nama dia, semua orang dah tergelak-gelak. siot en. tah pape je. 

after makan makan the delicious banjo and others, we all pun naiklah makmal bahasa. whohoo. tak ada orang. memang selalu pun tak ade orang. mula-mula semua gila-gila dulu. lek lek lu. then, baru start practise. lagu-lagu yang dinyanyikan adalah seperti berikut : -

-suriram
-jong-jong inai
-can mali can
-tanya sama pokok (bukan lagu hazama tu ok)
-rasa sayang

lagu rakyat kan. of course lah macam boring boring.

tapi yang pentingnya, we participate it just of enjoy. sambil practise, sambil terbahak-bahak. of course lah aku kan. bila aku start gelak je, everybody pun join gelak. tu yang training jadi lama gila tu. berjam-jam. apa tak nye, diorang berlawak, ade ke patut si syazwan tu, orang nyanyi nyanyi sampai part dia solo, tetapi pitching lari. aku gelak-gelak. and dengan bangganye aku pun ada part solo. haha. 

there's an info yang diterima, takde kelas lain yang participate in this competition except rk1. so, let see. siapa akan menang!

No comments:

Post a Comment