Friday, October 14, 2011

With you all :)

Yesterday, aku lepak dengan farra. seriously lama gila aku tak sembang panjang lebar dengan dia. banyak gila topic yang dibual-bual kan. haha. best gila. i really miss to talk to you. yaz ngan huda pun ada jugak.  then semalam because nak pulang segala macam buku teks, dapatlah lepak-lepak ngan dia.  

then, aku ajak dia datang sleepover kat rumah aku. mama bagi je. mama pun bukannya kisah pun. lagipun aku memang tak ada kawan kat rumah ni. adik aku buat hal sendiri, aku buat hal sendiri. so, most of the time aku akan baca storybook je. actually, mama yang suruh ajak kawan datang sleepover kat rumah kita. dah ajak yaz, ibu dia seems like tak bagi en. dah ajak banyak kali dah. Shafiqah pula, lately dia jarang nak cakap ngan aku. i don't know whats wrong with her. aku bukannya kisah pun. kelmarin, adalah dia cakap-cakap ngan aku. so aku estimate there's no problem with her kan. haha.

Masuk pula dewan besar. lagilah best. mula-mula, aku duduk ngan yaz. aku bacalah buku cerita yang aku bawak tu, tak baca habis lagi. aku memang, baca selagi tak setahun memang tak habis. haha. duduk duduk, farra tarik kerusi duduk tepi aku, sembang-sembanglah. tidak lama kemudian, si haziqh yang takde perasaan ni dan si merepek zubair datang lepak ngan kitorang. dia buat lawak dengan wang kertas RM1. serious kelakar gila sebab tak logic sangat.. aku tak tahan betul. haha. kitorang gelak kuat kuat sampai semua orang pandang. buat malu jer. zubair pun buat teka-teki jugak ngan cerita lawak. tapi yang pasal kambing tu aku tak faham pun. haha.

One of the teka-teki:

Q : binatang apa yang nampak alim tapi sebenarnya lucah?
 A : kambing.
reason : lu pikirlah sendiri.

No comments:

Post a Comment