Friday, December 23, 2011

Very damn disappointed :'(

Yesterday was the time of my life that i felt very very damn disappointed to myself. it was sucks! people always say the same thing,'ni baru je PMR mira, SPM nanti buat betul-betul'. mama tak marah, mama siap bagi motivation-motivation bagai, kata-kata nasihat bagai, tapi satu pun aku tak ingat. masuk telinga kanan keluar telinga kiri. aku memang sedih sangat masa tu, so that bila nama aku tak di-announce, aku keluar dari dewan and masuk bilik mama, and mama diam je and aku dah nangis macam orang hilang akal, aku dah kira siapa ada kat situ, mama ckap,'kakngah dah tau dapat berapa?' and aku tergagap-gagap jawab, 'dah. baby bagitau.' tapi that time aku belum ambil slip keputusan PMR tu lagi, sebab aku taknak tengok langsung. i hate it. i hate myself. i dah malukan  mama. i am cruel! all day long, aku still sedih and nangis. sampai sekarang i still belum boleh terima the fact, but i'm getting much better now. alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment