Tuesday, January 10, 2012

Homework babe!

huh mangai. seriously banyak gila nak mati homework bila dah masuk form 4. eh, lupa nak bagitau, saya kelas 4 Muhriz, package 1, sains tulen yang memang tulen samapai nak muntah aku belajar. dahal susah wo. homework manyak gila. huiyai. saya ada kawan baru, nama dia Nur Atifah, tapi saya panggil dia Tipah. Yaz's old friend. so, saya duduk ngan Tipah la en dalam kelas. mmm. ok back to my topic, i'm here to say that my homework is so lot lot lot lot. ok? tak tipu. 1st day belajar iaitu semalam, cikgu sejarah dah bagi modul sejarah dan suruh siapkan kesemuanya dan hantar rabu. o wow! modul tu bukanlan 1 mukasurat je ok. kalau 1 takde semua budak tension. then, ditambahkan lagi dengan kerja moderm math, chemistry, bio, am. i'm very proud to say that i dah siapkan semuanya kecuali si sejarah tu. tinggal 1 muka surat. kira gempak jugak lah en? haha. start semalam, aku   dah kena tidur pukul 12.00 am ++. ada plus ok? haha. kena balut buku buku lagi. sebaik ada adik aku yang terlampau rajin untuk membantu kakak yang tengah menghadapi kesulitan masa. eh? ada ke ayat tu? oh. tak kisahlah. alhamdulillah cikgu semua ok. tapi seriously, masa class biology tadi, aku memang banyak tak faham apa yang cikgu ajar. saya tak salahkan cikgu ok? i repeat, i tak salahkan cikgu! salah saya, sebab tak baca dulu sebelum start class. OMG! keluar dari lab, aku n friends complain tak fahamlah, susahlah bagai. nak baca macamne? aku mmm quite suka lah chemistry.

No comments:

Post a Comment