Monday, January 23, 2012

Currently Place

Currently place : In a hotel in Kuantan, Pahang.

Yesterday : Terengganu
ok. stop it! dah takpayah nak cakap pasal place2 bagai. first of all, aku akan stay STAD sampai form 5 kot. sebab aku takdapat tawaran ke mana-mana pun termasuk MRSM. mama nak buat rayuan but aku taknak. aku taknak duduk asrama doe. aku kan penakut sikit (banyak). haha. because i heard most of the MRSM is situated in hutan. haha. takbaik la Emira! So, merujuk kepada perkara di atas, mama telah membelikan saya uniform yang baru. sebelum ni, aku kena pakai uniform lama yang 2 tahun lepas punya. kesian en? a'ah sangat kesian. yelah, last year kan, aku seorang pemimpin pelajar yang berwibawa lagi berdedikasi. so, uniform mestilah warna biru yang meletops tu. haha. kain mama dah beli, esok baru nak hantar tempah. isnin minggu depan, aha aha uniform lah i pakai. wohoo!

Time : Next week
Mesti kelas Muhriz yang warna pink tu tinggal berapa kerat je. ya, kan ramai budak nak pindah SBP and MRSM. *bla lah lu. haha. anyway, congrats la ya? have fun. murah rezeki korang ya. haha. please dont forget me ya?

Venue : Paddock Inn
that place is awesome ok. i memang teringin nak tengok that place because i baca novel yang bertajuk "Awak suka saya tak?". kira terpengaruh lah ni en. haha. novel tu best tau.

No comments:

Post a Comment